Kur yra Birštono muziejus?
- Birštonas yra miestas Lietuvoje.
- Birštone yra muziejus.
- Muziejus yra vieta,
- kurioje galima pamatyti daug senų daiktų.
- Birštono muziejus susideda iš dviejų pastatų:
- Birštono muziejaus,
- Sakralinio muziejaus.
- Birštono muziejus yra Vytauto gatvėje 9.
Koks yra muziejaus darbo laikas?
Muziejus dirba nuo antradienio iki sekmadienio.
Pirmadienį muziejus nedirba.
Antradienį,
trečiadienį,
ketvirtadienį,
penktadienį ir
šeštadienį
muziejus dirba nuo 10.00 iki 17.00 valandos.
Sekmadienį muziejus dirba nuo 10.00 iki 16.00 valandos.
Kartais muziejus dirba trumpiau.
Pavyzdžiui, prieš šventes muziejus dirba viena valanda trumpiau.
Pavyzdžiui, jeigu muziejus paprastą dieną dirba iki 17.00 valandos,
tai prieš šventes dirbs iki 16.00 valandos.
